Rreziku kardiologjik është më i lartë për njerëzit që braktisin ushqimin e mëngjesit. Alarmi është dhënë nga një studim i kryer në Shtetet e Bashkuara, i publikuar nga studiuesit e Harvard School of Public Health.
A është Zvërneci një debat për mjedisin, për zhvillimin ekonomik apo për mënyrën si qeveriset vendi?