Top Channel/ Studimi i fundit: Alkooli zvogëlon vëllimin e lëndës gri të trurit
25/05/2021 12:07

Ata që mendojnë se mund ta kontrollojnë alkoolin që pijnë në mënyrë që të mos i dëmtojë, duhet ta mendojnë edhe një herë. Sepse konsumi i alkoolit, në çfarëdolloj sasie, duket se ndikon shumë më herët nga sa mendohej deri tani. një studim i Universitetit të Oksfordit tregon se ky konsum shkakton zvogëlimin e vëllimit të lëndës gri të trurit dhe ndikon tek kujtesa. 25 mijë vetë morën pjesë në studim. verifikimet treguan se se çdo sasi alkooli çon në një shëndet mendor më të dobësuar dhe se nuk ekziston asnjë nivel i "sigurt” i konsumit të alkoolit."Sa më shumë alkool të konsumojmë, aq më shumë zvogëlohet vëllimi i lëndës gri të trurit” – tha Anya Topiëala, kërkuese klinike me shumë përvojë dhe njëkohësisht autore kryesore e studimit.Alkooli i tepërt ndikon para së gjithash në tru: perceptimi është i shtrembëruar, aftësia e gjykimit e turbulluar, aftësia e përqendrimit reduktohet. Në të njëjtën kohë ulet edhe pragu i rezervimit; ndoshta ndjen një lloj qetësie të këndshme.Por teprimi mund të shkaktojë dehje deri në humbjen e vetëdijes.Veçanërisht rëndë është treguar kjo në konsumin e tepruar deri në gjendje kome tek të rinjtë. Depresionet dhe agresionet bëhen më të forta."Zvogëlimi i vëllimit të trurit çon rrjedhimisht edhe në një performancë më të dobët të kujtesës” – shpjegoi ajo.

Top Channel/ Nënshkrimi marrëveshjes SHBA-Iran, ceremonia mund të zhvillohet në Gjenevë
12/06 17:05
Top News – SHBA ‘i pret krahët’ NATO-s / Pa fuqi goditëse përballë Rusisë, tërheq avionë e anije
12/06 15:49
Top News- Hyn në fuqi reforma për azilin/ Gjermania dhe BE shtojnë kontrollet në kufi
12/06 15:47
Top News -Tërmet i madh e shkatërrues, çarja e San Andreas, niveli më i lartë i stresit në 1000 vjet
12/06 15:33
Top News – Fundi i luftës vuloset në Gjenevë / SHBA dhe Irani, memorandum për uljen e armëve
12/06 15:31
Top News – F35-at pushtojnë qiellin polak / Avionët Hi-Tech mbërrijnë në vend, fluturim inaugurues
12/06 15:27
Top News – ‘Gjuha e kriminelëve’. Si burgjet sovjetike përhapën kodet që fliten kudo
12/06 14:31
Top News – Bisedime direkte mes Evropës dhe Rusisë / Franca, Gjermania e Britania presion në Moskë
12/06 14:30
Top News – El Nino ka mbërritur zyrtarisht / I nxehtë ferri, ja çfarë na pret muajt e ardhshëm
12/06 14:08
Top News – Do shkëpusë Krimenë nga Rusia / Ukraina lëshon dronët mbi gadishullin e aneksuar
12/06 13:27
Top News – Kim Jong Un dhe Putin, ‘miq për kokë’/Mbështetje të plotë Rusisë, urim në Ditën Kombëtare
12/06 13:23
Top News – Ish presidenti dënohet me 30 vite burg/ Inkursion dronësh në Korenë e Veriut si pretekst
12/06 13:23
Top Channel/ SHBA e Irani drejt rrugës së paqes, mediat zbulojnë: Ja ku do të firmoset marrëveshja
12/06 12:48
Top Channel/ Trump deklaroi se i ka dhënë fund luftës, Teherani i përgjigjet: Ende nuk kemi një…
12/06 12:47
Top Channel/ Çfarë po ndodh me NATO-n? SHBA gati të reduktojë ndjeshëm praninë ushtarake në Europë
12/06 12:37
Top Channel/ SHBA, mision sekret në Hormuz? “Po ndihmojnë kalimin e cisternave fshehurazi”!
12/06 12:13
Top Channel/ NATO redukton praninë e trupave në Kosovë: Situata e sigurisë ëshë përmirësuar!
12/06 11:48
Top Channel/ Sagrada Família shënon një moment historik: Përfundon kulla qendrore e Jezu Krishtit!
12/06 11:47
Top News – Trump: Marrëveshja me Iranin është afër / Firmoset në Evropë, por tensionet vazhdojnë
12/06 11:43
Top News – Pësoi kolaps ndërsa shëtiste qentë / Vdes pas tre vitesh në koma princesha e Tajlandës
12/06 11:36