Top Channel/ Studimi: Të hash më pak mish është njësoj si të heqësh 8 milion makina nga rruga
20/07/2023 22:55

“Të kesh mishngrënës që konsumojnë shumë në Mbretërinë e Bashkuar që të heqin një pjesë të tij nga dieta e tyre do të ishte njësoj si të hiqnin 8 milionë makina nga rruga”, kështu thuet në raportin e bërë së fundmi nga studimi i Universitetit të Oksfordit. Ky është vetëm një nga gjetjet e hulumtimit më të ri që shkencëtarët raportojnë se ende ajo që në konsumojmë ndikon në planetin tonë. Studimi i Universitetit të Oksfordit është i pari që zbulon ndryshimin që dietat me mish të lartë dhe të ulët kanë në emetimet e gazeve serrë. Sipas studiuesve nëse sasia e mishit që konsumojnë britanikët do të ulej, ndryshimi do të ishte i vërtet të madh. Por kjo nuk do të thotë të zhduket përfundimisht konsumimi I mishit gjatë dietave. Në mbikëqyrje u morën 55 mijë persona, të cilët konsumonin sasi të ndryshme mishi në përditshmëri, tashmë i vërtetuar se ka pasoja më të mëdha se sa ngrënia e perimeve. Sipas BBC hulumtimi tregon se dieta e një mishngrënësi që konsumon shumë, prodhon mesatarisht 10.24 kg gazra serë që ngrohin planetin çdo ditë. Një mishngrënës i ulët prodhon pothuajse gjysmën e asaj me 5.37 kg në ditë. Dhe për dietat vegane, është përgjysmuar përsëri në 2.47 kg në ditë. Analiza është e para që vërteton ndikimin e detajuar të dietave në masat e tjera mjedisore të gjitha së bashku. Këto janë përdorimi i tokës, përdorimi i ujit, ndotja e ujit dhe zhdukja e specieve, të shkaktuara zakonisht nga humbja e habitatit për shkak të zgjerimit të bujqësisë. Një studim i veçantë i botuar gjithashtu në Nature Food në 2021 arriti në përfundimin se prodhimi i ushqimit ishte përgjegjës për një të tretën e të gjitha emetimeve globale të gazeve serrë. Pamjet: AFP

Top Channel/ Trump anulon sulmet Iranit: jemi pranë marrëveshjes
11/06 23:31
Top News- Çmendet moti, bëhuni gati për të nxehtin ekstrem…El Nino po vjen
11/06 23:02
Top Channel/ “Më pëlqen inflacioni”, deklarata e Trump shkakton stuhi reagimesh në SHBA
11/06 22:50
Top News- ‘Netanyahu njësoj si Hitleri’, Erdogan akuza Izraelit: Jeni si peshkaqeni që nuhat gjak
11/06 21:27
Top Channel/ 22 shtete publikojnë mesazhin e përbashkët për Teheranit: Ndaloni sulmet ndaj…
11/06 20:52
Top Channel/ Zjarri shkrumbon kopshtin zoologjik, vret pothuajse të gjitha kafshët
11/06 20:50
Top Channel/ Sulmi ndaj anijes me marinarë indianë, India akuzon SHBA-në: Situata shqetësuese
11/06 19:44
Top Channel/ SHBA godet Iranin, Trump “nuk i del inati”: Do t’i shkatërrojmë nëse s’pajtohen me ne
11/06 19:41
Top Channel/ SHBA sulme të reja ndaj Iranit, Trump “bum” kërcënimesh: Bombardime pa mëshirë
11/06 19:39
Top News- U dëbua nga SHBA. Arbitri Omar Artan do të gjykojë Superkupën Evropiane
11/06 17:20
Top Channel/ “Do marrim gazin dhe naftën e Iranit”, Trump: Do ta godasim “ku i dhemb”!
11/06 15:27
Top News – Netanyahu i ka kuptuar gjërat gabim! SHBA acarohet, JD Vance: Nuk jemi në të njëjtën faqe
11/06 15:15
Top News – ‘Shkrihet’ shërbimi diplomatik i BE-së / Revokim i fuqive të Kallas, plani franko-gjerman
11/06 15:13
Top News – Sulm amerikan pranë Omanit / Goditet cisterna e naftës, vriten tre marinarë indianë
11/06 15:13
Top Channel/ Serbia sfidon Perëndimin? “Nënshtetësi rusëve të sanksionuar nga SHBA-ja!
11/06 15:12
Top News – Nuk pyesim për sanksionet e BE-së / Kremlini sfidon: Bankat tona vazhdojnë punën
11/06 15:03
Top News – Irani e Ukraina në qendër të G7-ës/ Macron ‘zbut’ Trumpin, axhendë sipas ‘oreksit’ të tij
11/06 14:53
Top Channel/ Përplasje me Keir Starmer, jep dorëheqjen Ministri britanik i Mbrojtjes!
11/06 14:52
Top News – Makth në qeverinë Starmer / Dorëhiqet John Healey për shpenzimet e mbrojtjes
11/06 14:40
Top News – Anthropic dhe OpenAI, garë në bursë / ‘Intensifikohet beteja’ për zhvillimin e super-IA
11/06 13:09