Fundi i lidhjes me këngëtaren e njohur italiane? Balerina shqiptare i jep fund aludimeve me gjestin e fundit
Studiues spanjolle pas nje kerkimi disa vjecar kane arritur ne perfundimin se konsumimi i kanabisit ndihmon ne perforcimin e kujteses.
Kerkimet e mbajtura nga studiues te Universitetit Pompeu Fabra, ne Barcelone,kane arritur ne rezultatin se “cannabis sativa” ndikon pozitivisht ne hiperfushe, pjese e materies se trurit ku ndodhen neuronet pergjegjese per funksionimin e nje sere procesesh te lidhura me kujtesen.
Studimi i publikuar ne revisten ‘Nature Neuroscience’ ngjalli reagime ne opinionin publik ne Barcelone pasi qyteti mban numrin e pare ne Spanje per konsumimin e hashashit dhe shtohet frika qe ky rezultat te rrise edhe me tej shifrat e konsumuesve.
Top Channel