Artisti shqiptar Ardian Isufi ka ekspozuar për herë të parë veprat e tij në Itali.
Historia e Shqipërisë që la pas të kaluarën e saj të shënuar nga diktatura e Enver Hoxhës
Industritë e pashfrytëzuara nga periudha komuniste të shndërruara në parqe argëtimi, oxhaku i një ish-fabrike xhami industriale të ripërdorur në minaren e një xhamie, bunkerët e lashtë ushtarakë bëhen hapësira e shenjtë e kishave të vogla ortodokse. Është Shqipëria që lë pas barrën e së shkuarës dhe diktaturën e Enver Hoxhës. Zëvendësuar nga projekte të reja, ëndrra, shpresa, shkruajnë mediat italiane.
“Ëndrra Metalurgjike”, ekspozita e artistit shqiptar Ardian Isufi mbërrin në Bari në ambientet e teatrit Kursaal Santalucia deri më 30 mars.
Punimet e tij i ekspozon për herë të parë në Itali.
“Ne ndërtuam një mega instalacion si një ëndërr postmoderne e arkeologjive industriale, të gjalla apo të braktisura, për t’i rigjallëruar ato
“, shpjegon artisti.
Një ekspozitë që shpaloset përmes mjeteve të ndryshme të komunikimit: kuti ndriçimi, piktura, video dhe fotomontazhe, skulptura, madje edhe në lëvizje.
Një projekt i promovuar nga Rajoni i Pulias dhe fondacioni Pino Pascali, për të forcuar shkëmbimet në fushën e artit midis dy brigjeve të Adriatikut.
“Ne e donim fort atë në këtë vend që kohët e fundit është përdorur si hapësirë ekspozite dhe që duke qenë se ka pamje nga deti, duhet të kishte pikërisht këtë rol: si një vëzhgues për kërkimin ndërkombëtar të artit”, thotë Gaetano Centrone, kurator i shfaqjes.
Top Channel