Hani këto ushqime në mëngjes për të shmangur urinë disa orë më vonë… Një filxhan kafe në ditë bën mirë, disa, akoma më mirë. Një sërë
studimesh kanë nxjerrë në pah vitet e fundit të mirat e asaj që shumë
prej nesh e konsiderojnë si një kënaqësi të domosdoshme.
Por nje grup shkencetaresh koreano-jugore kane shkuar akoma me larg dhe pas kerkimeve te shumta kane dale ne perfundimin se kafeja ndihmon shmangien e bllokimit te arterieve.
Pohimet e tyre mbeshteten ne kontrollet e perditshme shendetesore te bera me shume se 25.000 punonjesve meshkuj dhe femra ne vendet e punes. Rezultati ishte mbreselenes: punonjesit qe konsumonin nje sasi te konsiderueshme kafeje, qe do te thote tre deri ne 5 filxhane ne dite, ishin me pak te prirur te shfaqnin shenja te parakohshme te ndonje semundjeje kardiake.
Per vleresimin e gjendjes reale te zemres se subjekteve te testimit, u perdoren skanera mjekesore. Vemendja u perqendrua sidomos tek arteriet koronare qe furnizojne zemren me gjak. Skanerat e perdorur duhet te kontrollonin per depozita te vogla kalciumi ne muret e ketyre eneve, te cilat te siguronin te dhena te hershme mbi semundjen. Tek personat personat qe pinin me shume kafe, u vune re me pak depozitime te tilla. Studimi ka rindezur debatet e vjetra mbi ndikimin qe mund te kete kafeja ne organin jetesore me te rendesishem te trupit te njeriut, pasi kerkime te meparshme e kane listuar ate si faktor risku.
Top Channel