Duke përdorur një film bardh e zi 35 mm, doja të eksploroja marrëdhëniet midis pikturës dhe fotografisë përmes përdorimit të dritës.
Frymëzuar nga lëvizja e impresionizmit, unë synoja të krijoja fotografi që do të dukeshin më shumë si piktura sesa imazhe dhe ta bëja shikuesin të vinte në pikëpyetje se çfarë po shikon në të vërtetë.
Artistët e lëvizjes së impresionizmit ishin të interesuar të përpiqeshin të kapnin efektet e ndryshueshme të dritës në peizazhe me anë të një analize të kujdesshme. Ata filluan të krijonin hije për ngjyrën duke përzier ngjyrat e pastra që ishin thyer me goditje të ngjyrës së kundërt.
Duke pasur këtë në mendje, doja sasinë maksimale të kontrastit midis dy ngjyrave të kundërta e zezë dhe e bardhë. Përveç theksimit të dritës, impresionizmi shpesh kategorizohet edhe nga përbërjet e tij të hapura, këndet vizuale të pazakonta dhe tema e zakonshme.
Fotografitë e mia, printime 8 × 10 të montuara në tabelë 11 × 14, janë bërë në atmosferë të errët në mënyrë që të përqendrohen në kontrastin midis errësirës dhe burimit të dritës.
Kam përdorur kohë të gjata ekspozimi për të krijuar moment që do të kujtonte goditjet e dukshme të furçave në pikturat impresioniste. Duke zgjedhur drita të tilla si llambat e lavës, dritat e rrugës, çakmakët dhe llambat me formë unike, doja të demonstroja se fotografia mund t’i kthejë gjërat e zakonshme në një vepër arti, ashtu si lëvizja e impresionizmit.
Top Channel