Me modele flokësh retro të viteve ’50 dhe përparëse, influencuesit “tradwife” kanë pushtuar një xhep të internetit.
Këto gra tradicionale që shfaqin video 30 sekondash të përmbajtjes së bukës së thartë të bërë në shtëpi, dhe pamje të tjera në krijimin e një shtëpie të përsosur, nuk janë nëna të zakonshme që qëndrojnë në shtëpi. Ata besojnë me vendosmëri në rolet tradicionale gjinore. Kjo do të thotë të qëndroni të përkushtuar ndaj punëve të shtëpisë dhe të kujdeseni për fëmijët – dhe të jeni të nënshtruar ndaj burrave që punojnë.
Enitza Templeton nga Littleton, Kolorado, mishëroi stilin e jetës së gruas shtëpiake për 10 vjet. Çdo ditë në orën 4 të mëngjesit, ajo fillonte të bënte bukë dhe të përgatitej për vaktet e ditës. Nëna e katër fëmijëve do të bënte të gjitha punët e shtëpisë, ndërsa i shoqi fokusohej vetëm në mbajtjen e bukës.
Tani, pasi shpëtoi nga një jetë që ishte “e mjerueshme” dhe “e paplotësuar”, Templeton ndan historinë e saj me ndjekësit e saj në mediat sociale dhe dëgjuesit e podcast-it – për të ndihmuar gratë e tjera që e gjejnë veten në situata të ngjashme dhe duan një jetë të re.
“Mediat sociale mund ta bëjnë gjithçka të duket shumë bukur, sepse është një klip 30 sekonda, por 30 sekonda nga 10 vjet me të vërtetë heqin shumë nga shëmtia në ato marrëdhënie,” tha ajo.
Templeton, tani 41 vjeç, tha se ajo u rrit si një e krishterë ungjillore, duke besuar se burri kishte autoritet mbi gruan e tij. Por sot, ajo është një nënë beqare e divorcuar me dëshirë dhe mbron gratë që dëshirojnë të çlirohen nga një dinamikë marrëdhëniesh që shumë lehtë mund të krijojë një çekuilibër ekstrem të fuqisë.
Bota e grave tradicionale
Influencuesit e tradëife kanë tendencën për të na bërë nostalgjik, ndërsa kontenti që ata prodhojnë ka tendencën të na kthej pas në kohë në periudhën para dhe direkt pas Luftës së Dytë Botërore – kur shumica e grave ishin shtëpiake. Disa trader gjithashtu mbajnë një qëndrim kundër lëvizjes feministe, duke besuar se vetëm burrat duhet të jenë në vendin e punës, ndërsa gratë fokusohen në jetën shtëpiake.
Ashtu si çdo marrëdhënie, marrëveshja nuk është gjithmonë një çift i lumtur pa probleme familjare. Templeton ndihej sikur detyrat e përditshme të rëndomta kishin për qëllim ta shpërqendronin atë nga mungesa e autonomisë dhe pavarësisë së saj dhe presioni për të qenë e përsosur po ndiqej mbi të.
“Ka njerëz në martesat tradicionale që janë të lumtur, absolutisht të lumtur,” tha Christine Borzumato-Gainey, një këshilltare dhe profesoreshë ndihmëse në departamentin e shërbimeve njerëzore në Universitetin Elon në Karolinën e Veriut. “Është në të vërtetë një situatë me rrezikshmëri të lartë që dikush mund të humbasë dhe të mbingarkohet nga detyrat që ka, dhe të mos trajtohet me respekt ose të vlerësohet nga partneri i tij, i cili është plotësisht përgjegjës për financat dhe vendimet e tjera të rëndësishme.”
Në botën e grave tradicionale, burri ka autoritetin kur bëhet fjalë për zgjedhjet financiare. Por kontrolli mund të shtrihet edhe më larg, në të cilin disa gra nuk mund të dalin nga shtëpia pa leje dhe në disa marrëdhënie vendosen dënime. Marrëveshja lejon hapësirë për abuzim financiar, mbajtjen e të gjitha parave dhe pushtetit mbi kokën e personit tjetër, dhe abuzimin emocional, që çon në humbjen e një partneri të vetë-agjencisë dhe besimit, tha Suzanne Degges-White, një këshilltare dhe profesore e licencuar dhe kryetare e Departamenti i këshillimit dhe arsimit të lartë i Universitetit të Illinois Verior në DeKalb, Illinois.
“Ajo mund t’i japë partnerit që po punon shumë fuqi. … Duhet të jetë një partneritet i përbashkët,” tha Degges-White. “Të gjithë ne duhet të inkurajohemi që të kemi këtë ndjenjë të lirisë së zgjedhjes – që do të thotë se mund të jemi aktivë dhe mund të marrim kontrollin e jetës sonë dhe mund të bëjmë diçka që nevojitet për të kontribuar për të mirën më të madhe.”
Në moshën 24-vjeçare, Templeton filloi të ndiente presionin e nevojës për t’u martuar sa më shpejt që të ishte e mundur. Menjëherë pasi u martua në moshën 26-vjeçare, ajo lindi fëmijën e saj të parë dhe la punën e saj për t’u bërë shtëpiake me kohë të plotë.
“Unë thjesht po bëja gjënë tjetër në jetë sepse mendova se kjo është ajo që duhet të bësh. Dhe mendova se lumturia në jetën time do të fillojë atëherë”, tha Templeton.
Templeton, e cila gjithmonë kishte dashur të bëhej nënë, ndihej ende bosh dhe e vetme pas lindjes së fëmijës së saj të parë. “Fillova të mendoj si, oh, ndoshta më shumë fëmijë. Unë thjesht nuk jam mjaftueshëm si nënë. Thjesht më duhen më shumë fëmijë për të përkulur muskujt e nënës sime dhe më pas do të jem plotësisht i kënaqur.”
Fëmija më i madh i Templeton është vetëm gjashtë vjet më i madh se i vogli. Por ajo ende nuk ndihej e plotësuar dhe komunikimi në martesën e saj ishte duke u pakësuar. Templeton kërkoi mbështetje nga një terapist, i cili e ndihmoi të kuptonte se marrëdhënia e saj ishte “peshuar gabim”.
“Sa herë që diçka romantizohet, duhet të pyesësh vërtet nëse ajo ekziston në realitet. … Ju jeni vërtet duke rrezikuar dhe duke pritur në fakt, që personi tjetër të ketë në zemër interesat tuaja më të mira – ju jeni duke e hequr atë përgjegjësi për veten tuaj,” tha Borzumato-Gainey.
Masat paraprake që duhen marrë
Kur Templeton pa se marrëdhënia e saj po e bënte të pakënaqur, ajo filloi të ndërmerrte hapa që do ta ndihmonin të ishte e pavarur pas divorcit. Ajo gjeti një punë – megjithë boshllëkun e saj 10-vjeçar në rezyme – dhe rregulloi financat e saj në mënyrë që të mund të kujdesej për veten dhe katër fëmijët e saj.
Ishte e frikshme të filloje nga e para në moshën 37-vjeçare, tha ajo, por pasi mori ndihmë nga pullat ushqimore dhe gjeti një punë në shkollën e fëmijëve të saj, Templeton filloi të shihte se shpenzimet e saj në të vërtetë kishin rënë, tani që i vetmi burim i të ardhurave ishte vetëm për të dhe katër fëmijët e saj.
Kur ajo la martesën e saj tradicionale, ishte një lehtësim i menjëhershëm, tha ajo. Këshilla e Templeton për gratë e tjera ende në stilin e jetës është që të mendojnë mbrapa në kohën kur ishin vajza të vogla dhe të pyesin veten nëse kjo është me të vërtetë ajo që ata donin të bënin gjatë gjithë jetës së tyre.
“Ju nuk dëshironi që i gjithë identiteti juaj të mbështillet me asgjë. Ju dëshironi një identitet të larmishëm,” tha Dr. Kelly Campbell, zv/provokentja e përkohshme dhe bashkë-shefi i diversitetit në Universitetin Shtetëror të Kalifornisë në San Bernardino. “Është mirë të kesh një marrëdhënie dashurie nga e cila merr kaq shumë kënaqësi, por nuk mund të humbasësh identitetin tënd përmes asaj marrëdhënieje.”
Është e rëndësishme të mbash marrëdhënie të forta me miqtë dhe familjen, kështu që do të ketë një sistem mbështetjeje nëse martesa nuk funksionon, tha Campbell. Disa influencues tregtarësh kanë deklaruar se nuk e shohin domosdoshmërinë për të pasur një plan rezervë, por është thelbësore që të paktën të kemi një ide se si dikush mund të bëjë të ardhurat e veta nëse situata do të ndryshonte papritur, tha Templeton.
“Dëshironi të siguroheni që partneri që qëndron në shtëpi të ketë ende një ekuilibër në jetën e tij dhe të kujtojë se kush janë si person – dhe të jetë në gjendje të ndjekë pasionet për të cilat ata janë të interesuar që nuk janë vetëm pasionet e partnerit të tyre”- tha Campbell, një ish-profesor i psikologjisë, i cili ka mbajtur mësime për marrëdhëniet ndërpersonale dhe gjininë.
Mbajtja e komunikimit të hapur midis partnerëve dhe vendosja e kufijve dhe pritshmërive të qarta për marrëdhënien gjithashtu mund të ndihmojë, tha Borzumato-Gainey./ Marrë me shkurtime nga CNN
*Tradwife – një neologjizëm i përdorur online për të përshkruar gruan tradicionale (shtëpiake) ose amvise tradicionale.
Top Channel